Frequently asked questions
Hoe gaat het met verzenden?
Wij verzenden je bestelling met DHL of couriers. Bij het bestellen kan je een keuze maken. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een track & trace-code zodat je precies kunt zien wanneer het wordt bezorgd. We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te versturen, meestal binnen 5-7 werkdagen.
Hoeveel kost verzenden?
De verzendkosten zijn gebaseerd op het gewicht, de verzendwijze, en het afleveradres van de bestelling.
Kan ik mijn bestelling (deels) retourneren?
Ja, retourneren is mogelijk binnen 30 dagen na ontvangst. Volg de volgende stappen:
- Meld je retour aan via e-mail. Je ontvangt binnen 3 werkdagen van ons een retouradres.
- De retourzending is op eigen kosten en verloopt via DHL of PostNL.
- Verpak de mok goed en stevig, bij voorkeur met het materiaal waarin je hem hebt ontvangen, zodat er niets kan breken.
- Zodra we het product in goede staat hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het aankoopbedrag terug.
Mijn bestelling is langer onderweg en nu?
Hoewel wij er alles aan doen om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden en bezorgen, kan het soms gebeuren dat een zending langer onderweg is dan verwacht. Dit komt met name voor tijdens drukke periodes, zoals vakanties of rondom de kerstperiode, wanneer vervoerders extra druk zijn.
Dit kun je ondertussen doen:
- Controleer de trackinginformatie
Zodra een bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace-code van de vervoerder. Hiermee kun je zelf de status van het pakket volgen.
- Wanneer contact opnemen
Neem pas contact met ons op als er na 5 werkdagen nog geen nieuwe trackingupdates of scans zichtbaar zijn.
- Binnen deze periode kunnen vertragingen bij de vervoerder normaal zijn.
- Na 5 werkdagen kunnen wij een onderzoek starten bij de vervoerder om uit te zoeken waar het pakket zich bevindt.
Vertragingen buiten onze invloed
Houd er rekening mee dat vertragingen bij de vervoerder buiten onze controle liggen. Wij kunnen het proces wel begeleiden en een onderzoek starten om het pakket terug te vinden of verdere stappen te ondernemen.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en nu?
Het kan helaas gebeuren dat een bestelling niet direct wordt bezorgd. Volg in dat geval de onderstaande stappen:
1. Meld het binnen 5 dagen
Laat ons binnen 5 dagen na de verwachte leverdatum weten als je je bestelling niet hebt ontvangen. Meldingen die later binnenkomen, kunnen we helaas niet meer in behandeling nemen.
2. Controleer eerst even zelf
Kijk of het pakket misschien:
- Bij de buren is afgeleverd
- Op een afgesproken afhaalpunt is neergelegd
- In de brievenbus of achterom is geplaatst.
3. Wij starten een onderzoek
Zodra je het bij ons meldt, nemen wij contact op met de vervoerder om te achterhalen wat er met de zending is gebeurd.
4. Binnen 5 werkdagen duidelijkheid
De vervoerder geeft meestal binnen 5 werkdagen uitsluitsel. Zodra wij meer weten, hoor je direct van ons.